عليرضا جون ( ثائر)عليرضا جون ( ثائر)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ثائر داداش بابا

آب زنید راه را این که نگار می رسد مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

1391/2/31 9:40
نویسنده : علی
903 بازدید
اشتراک گذاری

(البته با تاخیر یک هفته ائی دارم خاطراتشو ثبت می کنم . دوستان منو ببخشند درگیر کارهای بیمارستانی و ترخیص علیرضا بودم)

سلام ؛ امروز (٣١ اردیبهشت ١٣٩١) من بدنیا اومدم . ساعت ٩:٤٠ دقیقه تو بیمارستان مهدیه تهران البته من هماهنگ کردم تو بیمارستان صارم بدنیا بیام اما بعلت مشکلی که برا  مامانم ایجاد شد و مجبور شد در بیمارستان فوق تخصصی مهدیه تحت مداوا باشه و آخرشم پس از دو هفته بستری بودن بعلت دیابت بارداری شدیدش ؛ من دو هفته زودتر به دنیا بیام.

اولین نفری که اومد و منو از نزدیک دید بابام بود و بدور از چشم پرستارا تونست این عکسها را با گوشي موبايل ثبت کنه چون می گفتند در بخش nicu مجاز به تصوير برداري نيستيد . به هر حال عكسهاي من با 3600 گرم وزن و 55 سانتي متر قد توسط بابام مشاهده مي كنيد.

 

 یک ساعت بعد از تولد

 

سه ساعت بعد از تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان میترا
8 خرداد 91 14:16
قدمش مبارکه
پس الان 8 روزشه


مرسي از لطفتون . عكسهاي تا بيست روزش را هم مي زارم يكم سرم خلوت شه چشم
مامان آرشیدا کوچولو
8 خرداد 91 14:26
قدم نی نی مبارک باشه به سلامتی و دل خوش انشالله خوش قدم باشه
بابایش عکس هاش رو بذار یالا دلمون آب شد


چشم در اولين فرصت . راستي فيلم هاي اونو با گوشي گرفتم چطوري مي تونم بزارم تو سايت؟ لطفا راهنمائي كنيدم. ممنون