عليرضا جون ( ثائر)عليرضا جون ( ثائر)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ثائر داداش بابا

آلبوم قشنگ من

1391/4/5 18:46
نویسنده : علی
952 بازدید
اشتراک گذاری

کلاه بابا نوئل به من می آد؟

چرا موش منو بخوره گربه که بهتره ؟!

چرا همه به من می گن عسل؟! چرا بیشتر زنبورا منو دوس دارن؟ 

همه می گن مثل پروانه دورت بگردیم این یعنی چی بابا؟ 

بچه ها بابام برای محافظت من مترسک برام گرفته تا منو موش و گربه خورن !

مامانم برام تخم مرغ شکسته چش نخورم . مرسی مامان جوون... 

آفتابی که هر شهاب قبولت می کند         عکسی شدی که هر قاب قبولت می کند

تو گل سرخ منی؛ تو گل یاس منی؛ تو چنان شبنم پاک سحری؛ نه از آن پاکتری !

تو بهاری ؛ نه ! بهاران از توست؛ از تو می گیرد وام؛ هر بهار این همه زیبائی را !

خوش آمدی عزیزم . ناز قدمهات 

خواهرت نیکا می گه : داداشی تو قلب منی؟! 

زیبای با هوش بابا

همیشه در قلب منی 

اولین ماه تولدت مبارک عزیزم 

تو برای من از بزرگترین مردان جهانی ؛ عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)