عليرضا جون ( ثائر)عليرضا جون ( ثائر)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

ثائر داداش بابا

سلام من الان حدودا 9 ماهه شدم !!

1391/10/26 18:38
نویسنده : علی
777 بازدید
اشتراک گذاری

 بابا جون چرا دیر دیر ! تو این دو ماه اخیر هر جا که رفتم براتون می نویسم و عکساشو می زارم!

(راستی بابام خیلی دیر دیر می آد خاطراتمو ثبت کنه شما به بزرگواریتون ببخشید)

تو این دو ماه من ١٣ آبان عروسی عموم رفتم ؛ حدود دو هفته پیش دندون درآوردم ؛ هفته پیش پسر خاله ام بدنیا اومد و تو همون هفته بابا بزرگم و مادربزرگم برا دیدن من و فامیل به خونمون اومدند(البته مامانم می گه بعد از ده سال ) و فوت مادربزرگ بابا و مامان( ننه ثوریه) نیز هممونو عزادار کرد و شب یلدا امسال ما رنگ غم به چهره داشت.

 

 

 

 

 

 

اینجا آماده شدم برم مراسم شیرخوارگان واقعا جذاب و با مسمی بود 

بابام همیشه دوست داشت یه همچین تصویری داشته باشه واقعا نمی دونم یعنی چی؟ 

این مادربزرگم اون روز خیلی خوشحال بود که من  همراهش بودم... 

این داستان دندون درآوردن من همه رو اذیت کرد بخصوص مامانمو و دایم گریه می کردم  بابام هم که منتظر فرصت عکسبرداری از این لحظه بود. 

اینا عکس پسر خالمه هفته پیش بدنیا اومد من ازش ٨ ماه  ونیم بزرگترم بعدا باید با هم دعواهای زیادی بکنیم از حالا می خوام  زهر چش بگیرم چطوره؟!

با دیدن این عکس همه می گن خیلی شبیه خودته اما من قشنگتر بودم مگه نه؟

باور ندارید برید عکسهای قبلی منو ببینید ... 

پوست صورت من خیلی سفیده . دو تا دندون در قسمت پائینی لثه هام درآوردم راستش خیلی تیزه دیشب برا اولین بار دست بابا رو گاز گرفتم ... 

سرعت زیادی در حرکت چهر دست و پا راه رفتن دارم  می خواستم موبایلو از بابا بگیرم که ازم عکس انداخت

فعلا تا یکی دو ماه بعد خدا نگهدار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)