عليرضا جون ( ثائر)عليرضا جون ( ثائر)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

ثائر داداش بابا

خاطرات زندگی شیر خشکی من

1391/8/1 7:57
نویسنده : علی
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ؛ من از بدو تولد بعلت كمبود شير مادر مجبور به خورن شير خشك با نام تجاري " gigoz" شدم  و مدت دو ماه خوردم اما هميشه شكمم درد مي كرد و مدفوع من سبزرنگ و شل بود كه طبق پزشك نظر خودم _دكتر كلانتري_  رفتم و آزمايش ادرار و مدفوع دادم كه هيچ اثري از باكتري و ... نبود و ارتباط صددرصدي با شير خشك داشت و دكتر گفت كه مي بايست شير خشك با پايه گياهي _سويا_ استفاده كنم و "SMA Y SOY" را معرفي كرد كه بابام تمام داروخونه هاي محلمون رو گشت پيدا نكرد و شمال كه رفتيم بابام كل شهر ساري رو گشت پيدا نكرد و از دكتر خواست كه مي شه عوض كنه گير نياوردش كه قبول نكرد. بالاخره از داروخانه شبانه روزي ستارخان گرفتيم (اونم سال ساخت ماه 10 سال 2010 و با دو سال طول مصرف).

اصلا طعمش يه جوري بده كه رغبتي ندارم بخورم اما بابا و مامانم زور مي كنن بخورم و منم هر موقع خيلي گرسنه ام باشه مي خورم ولي خيلي وقتها كمتر از نصفشو مي خورم و مامانم بقيه رو مي ريزه دور و با اين كار شكمم خوب شد و مدفوعم نيز سفت شده.

اما هر وقت تموم مي شه تا بتونم جديدشو بگيرم يكم از شير خشك AL100 مي دن به من تازه اونم دوس ندارم و كم مي خورم.

اين كارا باعث شده صورتم بد جوري جوش بزنه مي گن سويا گرم مي كنه و يه جورائي صورتم قرمز شده آخه تا كي بايد اين زهرماري رو بخورم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)